sreda, 7. oktober 2009

Uvodnik

Pozdravljeni! Če ste ljubitelji lepega, umetnosti in hkrati radi pogledate za lepimi avtomobili in motocikli, potem se za hip ustavite tukaj. Sem Marijan Pečar in že vrsto let v umetniških slikah in ilustracijah upodabljam bencinsko zgodovino in sedanjost. Od nekdaj sem občudoval to področje, pa me je nekega dne prešinilo, da bi imel določen motiv na steni svoje sobe. A ne kot cenen, brezdušen poster, pač pa kot pravo pravcato umetniško sliko. Lotil sem se dela in tako je nastala prva slika. Če se prav spomnim je bil to motiv čiste klasike, 911-ke, parkirane v soju škrlatne večerne zarje. Zahvaljujoč študiju na Akademiji za likovno umetnost mi je tovrstno ustvarjanje sčasoma postajalo še bližje. S strani svojih profesorjev sem dobil še dodatno spodbudo. Vrgel sem se v delo in od takrat je nastalo kar lepo število slik, ki sem jih pokazal tudi na sedmih samostojnih razstavah po Sloveniji.


(tehnika: olje na platno, velikost: 1100x900 mm)

Nato je sledilo obdobje premora. Našel sem se v drugih oblikah ustvarjanja, predvsem v otroški ilustraciji in konceptualnih risbah. Ljubezen do avtomobilizma je ostala in na upodobitev čaka kar nekaj motivov. S tem, da začenjam z spletnim dnevnikom vam želim pokazati svoja dosedanja dela, predvsem pa sebe spodbuditi do ponovnega začetka slikanja. Želja po tem se v meni prebuja že nekaj časa in prav želim si ponovno potopiti čopič v mazavo oljno barvo, ki mi je najljubši slikarski medij. Rad ustvarjam tudi v vodnih barvah, veliko ilustracij pa je nastalo tudi v kombinaciji markerjev in pastela.


(tehnika: tempera, velikost: 800x500 mm)

Toliko na kratko za začetek. Uživajte v motivih, kateri bodo postopoma kapljali na moj blog.

Ni komentarjev:

Objavite komentar