ponedeljek, 19. oktober 2009

Slavje z grenkim priokusom

Tokrat nekaj besed namenjam novemu svetovnemu prvaku v najelitnejšem razredu motošporta, F1. Kapo dol, Jenson, in kapo dol ekipi Brawn-Mercedes, kar je storila z avtomobilom, s katerim je lani Honda malo da ne prosjačila za točke na Čopovi ulici. Bravo! "What a car", se spominjam besed Rubensa, ki jih je ob koncu dirke potem, ko sta z dvojno zmago deklasirala konkurenco, zašepetal Rossu Brawnu na uho. Res je. Zaradi takih fines je vredno gledati dirke. In zadnja dirka je bila, kot cela sezona, zanimiva in napeta. Oddahnil sem si, ko se je ob vseh dogodkih na stezi iztekla šele polovica dirke. Potihem sem privoščil tudi Rubensu, žal mi je fanta, toliko let v senci in večno druga violina, ampak tudi Button je imel moje simpatije. Zaslužil si je naslov. Naj ga drugo leto le obrani. Sicer pa, vsak prvak je vreden vseh časti. Ljudje refleksno svoje simpatije namenimo outsajderjem, Brawn je to bil, gol avtomobil, nepopisan s strani bogatih sponzorjev, je kot za šalo dajal lekcije renomiranim moštvom. Morda je bilo začutiti rahel pridih "garažnega" moštva. Še več takih! Srečno Jenson, zaslužil si si!
Grenak priokus? Ja, seveda, marsikdo se mi verjetno pridružuje ko bentim nad našo televizijo in njenim komentatorjem. Čemu padajo na plano komentarji, ki nimajo veliko veze z avtomobili formule ena. Le zakaj mora danes na vsakem koraku biti nekdo, ki namesto dobrih poučnih štorij govori o tračih. Spremljal sem že Nika Miheliča, tam sem spal. Ališič pa me spravlja v, ne vem kaj bi rekel ... Vendar pretirani izbruhi res niso zaželjeni nikjer, še doma ne. Vi na Popu, pamet v glavo! Srečno!



(tehnika: tempera, dimenzija: 600x500 mm)



Za popotnico v lepši jutri in k še lepšim dirkam F1, v spomin na še enega britanca, veličastnega Nigela Mansell-a. Ena mojih novejših slik, naslikana v temperi. Užival sem. Jenson, morda prideš pod moj čopič tudi ti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar